Двигуни для мототехніки
ДВЗ - це універсальний модульний двигун з повітряним охолодженням, має загальне призначення. Може бути бензиновим та дизельним. Використовується як складова мініелектростанцій, у с/г техніці (косарки, мотоблоки, зрошувальні системи та ін.), у будівельному устаткуванні (вібротехніка, бетономішалки, компресори та ін.). Двигуни внутрішнього згоряння для мототехніки користуються попитом практично у всіх сферах.
Особливості двигунів для мототехніки
Для запуску техніки є ручний стартер. Двигуни для мототехніки обладнані примусовим повітряним охолодженням, що дозволяє працювати з обладнанням тривалий час без зупинок. Кріплення обладнання універсальне та підходить для різних видів техніки.
- Мала вага, невеликі габарити, компактність.
- Зручність експлуатації, ергономічність.
- Простота експлуатації та обслуговування.
- Високий показник ККД та питомої потужності.
- Низький рівень шуму та вібрації під час роботи.
- Стабільність роботи за будь-яких навантажень.
Бензинові та дизельні двигуни укомплектовані датчиками рівня масла у картері. Це запобігає пошкодженню двигуна внаслідок низького рівня мастила. Датчики пов'язані з аварійною системою, яка автоматично зупиняє роботу двигуна внутрішнього згоряння, запобігаючи поломці. Для простоти доступу до картера передбачено дві горловини для заливки олії, розташовані з різних боків. Є щільні пробки-заглушки.
Бензинові та дизельні двигуни внутрішнього згоряння
Головною перевагою двигунів внутрішнього згоряння для мототехніки є їхня висока потужність, економічність у роботі, надійність, невибагливість при експлуатації та в обслуговуванні.
Завдяки невеликим габаритам та вазі, бензинові та дизельні двигуни можна застосовувати у ролі силових агрегатів у транспортних засобах, наприклад човнах, катерах.